Kyseessä on palvelu, joka sisältää maksullisen takuuajan pidennyksen uusina ostetuille laitteille tai standardivaihtoehdon pidennyksen lisätakuupalveluilla. Lisäpalveluna asiakkaalla on käytössään muun muassa asiantuntijan tuki 7 päivää viikossa, ja hänellä on mahdollisuus pidentää laitteiden takuuaikaa takuuajan jälkeiselle huollolle.
Asiantuntijamme vastaavat mielellään kysymyksiinne ja auttavat parhaan vaihtoehdon valinnassa.
Kirjoita meilleTilaamalla uutiskirjeen hyväksyt markkinointitietojen lähettämisen sähköpostiosoitteeseesi. Henkilötietojasi hallinnoi Senetic AB, jonka kotipaikka on Engelbrektsgatan 9-11, 114 32 Stockholm, Ruotsi. Sinulla on oikeus pyytää pääsyä henkilökohtaisiin tietoihisi sekä oikeus korjata tai poistaa tietoja, rajoittaa niiden käsittelyä sekä vastustaa käsittelyä. Yksityiskohtaiset tiedot henkilötietojen käsittelystä löytyvät tietosuojakäytännöstä.