FAQ
Mitä toimitustapoja on tarjolla?
Kaikki lähetyksemme toimitetaan UPS, DHL, KUEHNE-lähettiyrityksen kautta.
Kuinka nopeasti saan tilaamani tuotteet?
Kuljetusyhtiö vastaa tuotteen arvioidusta toimitusajasta. Voit laskea arvioidun toimitusajan tuotteen sivulla. Näet sen myös ostoskorissa tuotteen toimitustiedot täytettyäsi. Toimitusaika on keskimäärin neljä arkipäivää.
Miten tilauksen toimituskulut lasketaan?
Kuljetusyhtiö vastaa toimituskulujen hinnoittelusta. Toimituskulut riippuvat toimitettavan paketin painosta, mittasuhteista ja toimitusosoitteesta. Näet toimituskulut tilauksen teon yhteydessä.
Kuinka voin seurata lähetystä?
Tilauksen tehtyäsi saat seurantanumeron, jonka avulla voit seurata lähetyksen kulkua kuljetusyhtiön verkkosivulla.
Kuinka voin muuttaa tilaustani?
Tilaukseen voi tehdä muutoksia ennen kuin tilausta aletaan käsitellä. Ota yhteyttä soittamalla. Yhteystiedot löydät täältä: https://www.senetic.fi/site/ota_yhteytta/
Kuinka voin luoda käyttäjätilin?
Voit luoda käyttäjätilin tämän linkin kautta: https://www.senetic.fi/account/register/ Voit rekisteröityä myös ensimmäisen tilauksesi yhteydessä.
Miksi käyttäjätilin luominen kannattaa?
Käyttäjätili pitää osoite- ja laskutustietosi tallessa, jolloin säästyt niiden täyttämiseltä seuraavia tilauksia tehdessäsi. Käyttäjätililtä näet myös ostohistoriasi.
Kuinka voin tilata uutislehden?
Voit tilata uutislehden syöttämällä sähköpostiosoitteesi verkkosivumme alareunasta löytyvään kenttään. Uutislehden avulla pysyt ajan tasalla kaikista tarjouksistamme ja uutisistamme.
Mistä tilaukseni lähetetään?
Olemme kansainvälinen yhtiö, jolla on varastoja useissa eri maissa. Voi olla, että tilaus lähetetään Suomi ulkopuolelta. Tarkan toimitusajan saat maksun tekemisen yhteydessä.
Millainen takuu tilaamillani tuotteilla on?
Kaikissa uusissa ja tehdasvalmisteisissa tuotteissa on valmistajan vakiotakuu. Takuuehdot voivat vaihdella valmistajasta riippuen.
Kuinka monen päivän sisällä tuote tulee palauttaa?
Henkilöasiakkailla on oikeus perua Internetin välityksellä tehty kauppa ilman perusteltua syytä 14 päivän sisällä ostohetkestä. Yritysasiakkaiden kohdalla käsittelemme tapauksen tapauskohtaisesti myyjästä ja tuotteen alkuperästä riippuen.
Miten palautuksien kanssa menetellään?
Ilmoita asiasta verkkosivullamme, jolloin otamme sinuun yhteyttä saman päivän kuluessa tai seuraavana arkipäivänä. Jos kaikki tarvittavat tiedot löytyvät täyttämästäsi lomakkeesta, järjestämme viallisen laitteen noudon seuraavana arkipäivänä.
Miten voin palauttaa tilaamani tuotteen?
Kaikki tuotteet tulee palauttaa alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Mukaan tulee laittaa kaikki mukana tulleet asiakirjat. Tuotteet tulee pakata turvallisesti siten, että ne eivät rikkoudu kuljetuksen aikana. Varmista, että palautusnumero on helposti nähtävillä. Palautuslomakkeen löydät täältä: Senetic-palautuslomake
Kuinka pitkään palautuspyynnön käsittely kestää?
Yritämme käsitellä kaikki palautuspyynnöt niin nopeasti kuin mahdollista. Käsittelyyn kuluva aika vaihtelee tuotteen valmistajasta riippuen, mutta ei yleensä ylitä 21 arkipäivää.
Olen jo palauttanut tilaamani tuotteen. Kuinka nopeasti saan hyvityksen tai korvaavan tuotteen?
Tilanteesta riippuen tähän saattaa kulua aikaa muutamasta päivästä (esim. kun kyseessä on palautus) yhteen kuukauteen (esim. kun kyseessä on viallinen tuote) siitä hetkestä, kun laitteet saapuvat varastorakennuksellemme.
Mistä näen palautuspyyntöni käsittelytilanteen?
Palautuksiin liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä osoitteeseen [email protected].
Voinko vaatia korvausta suoraan tuotteen valmistajalta?
Henkilöasiakas voi ottaa yhteyttä suoraan valmistajaan suurimmassa osassa tapauksista. Sitä myös suositellaan, sillä se nopeuttaa tapauksen käsittelyä huomattavasti.